loading...
بهترین اخبار فوتبال
بهرام _______________ربانی بازدید : 75 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

پرسپولیس مدعی قهرمانی است/ کاظمیان: با حمایت هواداران فصل با شکوهی را رقم می زنیم

پنحشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۰ ۰۱:۵۱:۳۰ نسخه چاپی

جواد کاظمیان در شب باشکوه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، هتریک کرد تا به قول خود «پاسخ منتقدان انتقالش به پرسپولیس را داده باشد.»


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس کاظمیان که پس از پیروزی سه بر یک سرخپوشان تهرانی در برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت:" خیلی‌ها نسبت به انتقال من به پرسپولیس انتقاد داشتند و می‌خواستند این اتفاق نیفتد، برخی هم از نحوه شادی کردن من پس از گل به سرچشمه کرمان گفتند انگار به برزیل گل زده. لذت بخش ترین کار برای من گلزنی برای پرسپولیس است و هر بار که با گلزنی‌هایم دل هواداران این تیم را شاد کنم خودم هم به شکل منحصر به فردی خوشحالی می‌کنم."

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری به آینده سرخپوشان، گفت:" قهرمانی این فصل برای پرسپولیس است. نه اینکه چون یک برد آورده‌ایم این را بگویم. پرسپولیس در بازی‌های گذشته هم پتانسیل و شایستگی برد را داشت اما به دلایلی موفق به کسب سه امتیاز نشده بود."

زننده هر سه گل پرسپولیس در این بازی، درباره احساس خود از هتریک بای تیمش گفت:" از آخرین باری که برای پرسپولیس هتریک کرده بودم 12 سال می‌گذرد و خوشحالم که با اعتماد حمید استیلی باز هم موفق به اینکار شدم و هوادارانمان را خوشحال کردم."

کاظمیان به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت:" تردید ندارم با حمایت هواداران، به شکلی که در این بازی دیدیم، فصل باشکوهی را رقم خواهیم زد. از هوادارانمان ممنونم که 90 دقیقه تیمشان را تشویق کردند و به ما روحیه جنگیدن دادند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 636
  • بازدید کلی : 111,005