loading...
بهترین اخبار فوتبال
بهرام _______________ربانی بازدید : 134 سه شنبه 28 تیر 1390 نظرات (0)
مسی اوستورهی جهان
همان طور که میدانید مسی بازیکن ۲۳ساله ی بارسا دیگه امروزا کسی نمیونه توپ رو ازش بگیره ولی خدایی رونالدو هم کار بدی با گواردیولا کرد کاشکی اون موقع داور اون جا نبود تا این که میدیدید که کیریستین رو ه جوری زیر دستو پا میانداختند

امیدوارم برای بهتر کردن این سایت به من نظر دهید تا مشکلاتم رو برطرف کنم منهم همانطور که قبلا گفتم من به یکهمکار نیاز دارم امیدوارم که تو اولین کسی باشی که بیایی و به من در ساختن این سایت کمک کنی

این هم عکس های از این اوستورهی کم سن آرزانتینی

 

|+| نظر بدهيد
نوشته شده توسط دانیال در شنبه بیستم آذر 1389 و ساعت 21:23
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 505
  • بازدید کلی : 110,874